Reklamacje i zwroty

Czy mogę zwrócić produkt?

Tak! Masz prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania – bez podawania przyczyny.

 

Od kiedy liczy się 14 dni?

Okres 14 dni liczy się od dnia, w którym Ty (lub osoba przez Ciebie wskazana) odebrałeś:

  • produkt,
  • ostatni produkt – jeśli zamówienie było rozbite na kilka paczek,
  • ostatnią część – jeśli przesyłka była wysyłana partiami.

 

Jak mogę poinformować o zwrocie?

Wystarczy wysłać wiadomość o odstąpieniu od umowy:

Możesz skorzystać z gotowego formularza, ale nie jest to obowiązkowe.

 

Kiedy najpóźniej muszę poinformować o zwrocie?

Wystarczy, że wyślesz wiadomość przed upływem 14 dni od otrzymania przesyłki.

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Nie później niż w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia. Zwrócimy także koszt najtańszej oferowanej dostawy.

Pieniądze zwracamy taką samą metodą, jaką dokonano płatności – chyba że ustalimy inaczej.

 

Czy muszę najpierw odesłać produkt?

Tak. Możemy wstrzymać zwrot pieniędzy, dopóki:

  • nie otrzymamy produktu,
  • lub nie otrzymamy dowodu nadania.

 

Gdzie odesłać produkt?

Na adres:

Japan Knives Magazyn
ul. Natalii Gąsiorowskiej 10
03-107 Warszawa
tel. +48 538 438 353

 

Kto pokrywa koszt zwrotu?

Koszt odesłania produktu ponosi kupujący.

 

Co jeśli użyłem produktu?

Możesz go sprawdzić, jak w sklepie stacjonarnym. Jeśli użycie przekracza ten zakres, możemy pomniejszyć kwotę zwrotu o wartość utraty.

 

Jak wygląda proces reklamacji?

Większość naszych produktów jest objęte 3-letnią gwarancją. Jeśli produkt jest wadliwy, skontaktuj się z nami:

W zgłoszeniu reklamacyjnym podaj:

  • numer zamówienia,
  • opis wady,
  • zdjęcia lub film (jeśli to możliwe).

Odpowiemy na Twoją reklamację w ciągu 14 dni.